Steel Seal Head Gasket Repair logo

JAK STOSOWAĆ STEEL SEAL

PRZYGOTOWANIE

Uszkodzenie uszczelki głowicy jest objawem, a nie przyczyną przegrzewania się silnika. Należy naprawić pierwotne źródło awarii układu chłodzenia, jeśli nadal występuje, zanim podejmie się próbę naprawy uszczelki głowicy.

UWAGA! PRZECZYTAJ ZANIM ZASTOSUJESZ STEEL SEAL™:

Steel Seal™ nie został potwierdzony, jako produkt kompatybilny z bezwodnymi układami chłodzenia ponieważ w systemie musi być obecna ciecz.

** STEEL SEAL NIE JEST KOMPATYBILNY ZE WSZYSTKIMI FORMUŁAMI PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH **

Steel Seal nie jest kompatybilny ze wszystkimi płynami chłodniczymi i/lub z płynami o przedłużonej trwałości. Dlatego, aby uzyskać najlepsze wyniki, płyn chłodzący należy tymczasowo spuścić i zastąpić świeżą wodą. Po naprawie, opróżnij Steel Seal z układu chłodzenia i wymień na odpowiedni płyn chłodniczy lub mieszaninę koncentratu.

ILE BUTELEK STEEL SEAL™ BĘDZIE CI POTRZEBNE?

Kiedy nie masz pewności, ile preparatu Steel Seal wymaga Twój pojazd, skontaktuj się z naszym zespołem technicznym pod adresem info@steelseal.pl.

Leczenie/Procedura

1. Wlać Steel Seal

Upewnij się, że silnik jest zimny i zdejmij korek chłodnicy. Wlej Steel Seal™ bezpośrednio do chłodnicy i z powrotem załóż korek dobrze go dokręcając. Uwaga: Jeśli nie masz korka chłodnicy, wlej płyn bezpośrednio do zbiornika wyrównawczego.

2. Uruchom pojazd

Ustaw ogrzewanie i dmuchawę na maksimum. Uruchom silnik i zwiększ temperaturę w pojeździe. Po osiągnięciu przez pojazd temperatury roboczej pozostaw go na chodzie przez 30 minut. Wyłącz pojazd i pozwól mu całkowicie ostygnąć. Jeśli to konieczne, uzupełnij płyn chłodniczy/wodę, po czym szczelnie dokręć korek chłodnicy.

3. Jedź normalnie

Pozostaw Steel Seal™ w układzie i prowadź pojazd jak zwykle.

DODATKOWE INSTRUKCJE

We want to ensure you have the absolute best chance of success when using Steel Seal and following some of the steps below will increase your chance of a successful repair.

Wystarczająca Ilość Miejsca

DODATKOWE UWAGI: Jeśli wprowadzasz Steel Seal™ przez zbiornik wyrównawczy, upewnij się, że ma on wystarczająco dużo miejsca by Steel Seal™ dostał się

ABY USYSKAĆ NAJLEPSZE REZULTATY:

Jeśli wypróbowałeś już inne produkty niższej jakości, przepłucz układ chłodzenia czystą wodą poprzednio odłączając dolny wąż chłodnicy. Nie używaj środka płuczącego. Po przepłukaniu systemu, ponownie podłącz dolny wąż chłodnicy.

STEEL SEAL NIE JEST KOMPATYBILNY ZE WSZYSTKIMI FORMUŁAMI PŁYNÓW CHŁODZĄCYCH

Steel Seal nie jest kompatybilny ze wszystkimi płynami chłodniczymi i/lub z płynami o przedłużonej trwałości. Dlatego, aby uzyskać najlepsze wyniki, płyn chłodzący należy tymczasowo spuścić i zastąpić świeżą wodą. Po naprawie, opróżnij Steel Seal z układu chłodzenia i wymień na odpowiedni płyn chłodniczy lub mieszaninę koncentratu.

DODATKOWE INSTRUKCJE W PRZYPADKU CIŚNIENIA WSTECZNEGO:

Poniższe wskazówki przeznaczone są dla osób, które mają problem z dużą ilością ciśnienia wstecznego w układzie chłodzenia, objawiające się zwykle bulgotaniem i pojawieniem się pęcherzyków powietrza w zbiorniku wyrównawczym lub poprzez powietrze przepływające przez korek chłodnicy.

Instrukcje dla mechaników zawodowych:

  • zlokalizuj cylinder powodujący bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie (wyjmuj świece zapłonowe pojedynczo, aż bugotanie ustanie a pęcherzyki powietrza znikną).
  • przed uruchomieniem silnika wyjmij świecę zapłonową lub wtryskiwacz z cylindra, która powodowała bulgotanie w zbiorniku wyrównawczym lub przeciwciśnienie. Jeśli to możliwe, rozłącz przewód wtryskiwacza z tego cylindra. Ograniczy to ilość niespalonego paliwa trafiającego do komory spalania.
    wykonaj krok numer 2 (jak w instrukcji powyżej) ale z wyjetą świecą zapłonową/wtryskiwaczem. Kiedy silnik pojazdu ostygnie, umieść wszystkie części z powrotem na swoim miejscu i uruchom silnik raz jeszcze by upewnić się że bąbelkowanie ustało.

Instrukcje dla osób niezajmujących się mechaniką pojazdów:

  • Jeśli nie możesz zlokalizować świecy zapłonowej/wtryskiwacza odpowiedzialnych za ciśnienie wsteczne, uruchom silnik przy niższym poziomie płynu chłodniczego (do górnej części rdzenia chłodnicy) i przy zdjętym korku chłodnicy lub przy zdjętym korku ze zbiornika wyrównawczego przy ledwo widocznym płynie.

Pamiętaj, że masz do dyspozycji ekspertów

Zawsze chętnie pomożemy, a jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, skontaktuj się z zespołem technicznym pod adresem info@steelseal.pl